Subject: Väikese väina tammil masti üleandmise kokkulepe
From: "Raivo Kahm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 10:50:33 +0300

Tere

Kes TRAM.s võiks sellele alla kirjutada või kas see on üldse
aktsepteeritav? Info allpool.

Tervitades

Raivo Kahm

Kinnisvarateenistuse juhataja

Saaremaa Vallavalitsus | Marientali tee 27, Kuressaare 93820

+372 5228547 | www.saaremaavald.ee <http://www.saaremaavald.ee/>

From: Hillar Tiidu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 8, 2024 10:07 AM
To: Raivo Kahm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Väikese väina tammil masti üleandmise kokkulepe

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kinnistud, milledel üleantav mast paikneb, kuuluvad Eesti Vabariigile.
Kinnistu katastritunnusega 55001:006:0455 volitatud asutuseks on
Transpordiamet (TRAM) ja kinnistu katastritunnusega 71401:001:2057
volitatud asutuseks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK).

Elering ei saa anda masti üle vallale jättes selle riigile kuuluvatele
kinnistutele, kuid saab masti anda üle riigile, kes seejärel annab selle
üle vallale. Seda saab teha ühe manuses oleva kokkuleppega, mille
allkirjastavad kõik osapooled.

Saadan masti üleandmise kokkuleppe mustandi, palun vaadake üle, lisage
kokkuleppesse TRAM ja RMK esindajate andmed ning saatke tagasi.

Lugupidamisega

Hillar Tiidu

Projektijuht | Project Manager

+372 503 3487

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

kontor: Papiniidu 5, 80010 Pärnu

 <https://www.elering.ee/> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.youtube.com/channel/UC0gfeXXCnqhf4J3MVj6LeDQ/videos> Youtube

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

<https://elering.ee/sites/default/files/public/tekstita-1-elering10-taust.
png>